Rapport från sängen

Halstabletter. Massor av halstabletter. Jag ligger här som en djävulsbesatt ålderdomshemspatient (läskigt ord) och spelar Kinapoker på nätet, förkyld som ett as. Hade i och för sig en underbar kväll igår med alldeles för trevligt sällskap, vilket piggade upp ordentligt. Men nu känns det bara tråkigt igen. När jag var liten tyckte jag det var mysigt att vara sjuk, för då slapp man gå ut och kunde titta på TV istället. Jag har ju alltid varit ett riktigt TV-freak, vilket man tydligt kan se här, men nu har de flesta serier uppehåll och inga filmer har jag orkat ladda ner heller.

Jag har ju en sån där ställbar säng, vilket ännu mer får mig att känna mig närmare 92 än 32, men den är så grym nu när jag dessutom har ont i ryggen.

image67Nog med gnäll! Jättesnällaste Mark handlade mat åt mig igår så kylen står inte och gapar längre. I morgon har jag bokat nedervåningen på Sakura på Luntmakargatan, där jag och alla galna vänner brukar sjunga och äta sushi. Kom gärna dit, ni som läser detta! Man måste inte sjunga... Karaoke är för övrigt en av världens bästa uppfinningar, bortsett från osthyveln och skalmans gående skottkärra.

Måste tipsa om en helt meningslös sajt också: www.catsthatlooklikehitler.com 
- Det är... ja, helt enkelt bilder på katter som liknar Hitler. Inga konstigheter.



Atjo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänkte på ditt inlägg Reality Bites när jag läste detta: http://www.pokersidan.se/poker-och-beroende.php (men hur jag hamnade på DEN sidan har jag ingen aning om :)!!)
Vi ses ikväll!!
/alexandra

2007-03-16 @ 08:57:29
Postat av: Indi

Hitlerkatter? Tja, varför inte.
Annars finns det ju andra normala hobbies, som att samla på kötthattar.
http://www.hatsofmeat.com/

2007-03-16 @ 21:47:29
Postat av: Anonym

var spelar man kinapoker på nätet ?

2007-03-20 @ 06:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback