Summering

Jag är ju så sjukt dålig på att blogga numera - jag vet. Därför kommer nu en liten summering av mitt liv just nu. Previously... in my life:

Poker

Har hunnit med tre turrar på Gamblerz och en CC-session.

Turrarna: 1:a - 1:a - 2:a. I alla tre har jag suttit HU mot spelare jag verkligen respekterar. Jocke Garp, Tobias och Mallorca. Bara Mallis lyckades knäcka mig.

Cash på CC: Satte mig med 1500 på 20/20 och klev med 8500. Jäkligt bra kväll med både tur och känsla. Kändes som jag ville sitta kvar, men tror ändå att jag klev i precis rätt tid.

Mmm... framgång luktar gott.


Kärlek

Amors pilar sitter rakt igenom hjärta och hjärna, och jag förundras verkligen över hur jag kan bli förälskad på nytt varje dag. Sliskigt gulligt, men sant. För tillfället är det riktigt synd om min älskade, som ligger orörlig hemma med ryggskott.


Hus

Just nu har vi ett gäng polacker i huset som bygger, målar och monterar. Förhoppningsvis är de klara i helgen, och då ska vi äntligen få möblera och göra i ordning vardagsrummet.

 
Amanda

Hon trivs otroligt bra i sin nya skola, och verkar ha passat perfekt in i gemenskapen. Det är så kul att hon kan ta hem kompisar och bara cykla hem till vem hon vill utan att behöva planera eller krångla. Hon har avverkat två killar hittills, och fler lär det väl bli. Undrar vem hon har fått det beteendet ifrån... 


I övrigt har jag fått ännu ett syskonbarn, en tjej som ännu är namnlös. Ska hälsa på henne och familjen snart hade jag tänkt. Hösten är ju inte riktigt min årstid, så jag tenderar att krypa in i ett litet hål. Men nu har jag tack vare Anders (coh Malin) både plockat svamp och lärt mig att uppskatta färger och trist väder. 

/HeFo 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var fan i mej på tiden för en blogg :)Gått in VARJE dag ju.

Låter som ni har det underbart, förutom stackars Anders då, hälsa att han ska krya på sig. Visst är det härligt när barnen har promenad eller cykel avstånd till sina vänner, så är det tyvärr inte när barnen är hos mig, då är det en jäkla massa planerande och krångel hit och dit men förhoppningsvis blir det ändring på det snart.

Grattis till senaste poker klonkarna, inte illa!

Det här blev ju ett helt blogginlägg ju. Ta hand om dig och hälsa familjen. Kram

2009-10-11 @ 00:32:48
Postat av: Noelia

Hoppsan, det var alltså jag som skrev tidigare kommentar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback