Best of the best

Satt och rotade igenom hela bloggen från start och insåg hur roligt jag och mina nära har haft de senaste tre åren. Samlade ihop lite gamla bilder som fick mig att dra på smilbanden och presenterar nu därför en nostalgitripp från 06-08. 


Jack Hansen och en uppstoppad kossa i Skara -06


Pappa Cholle, Avsaknad och Parre utövar manlig bonding


Alltid lika fräsch - Ted i Grebbestad -07



Det var jag, Terrible Turk och en colaflaska...


Utdragen Bison -06


Full Bison -07


Bison och Pi hoppar groda i fångdräkter


Jag visar tuttarna på krogen (kolla Mattes min!)


Finalbord i Tallinn


Välbehövlig och minnesvärd klippning


Rock gör ont


...och det gör det att sjunga också tydligen


Matte tar i så han kräks


Och här är hela gänget från Snickeriet samlat


Anders sjunger i sin egen lilla värld - här under SM i kinapoker, Tallinn -07


Min obotligt söta syster tar studenten


Min ännu sötare dotter fnissar med kusinen
 

Razzian över alla razzior... Polisen dundrar in i spellokalen i Grebbestad -07


Mitt första möte med Gustav Tägtström, Tallinn -07

Ja... sen har det förstås hänt massor av andra saker, men det här var bara ett axplock från bloggen. Håll till godo.

/HeFo

Kommentarer
Postat av: Bison

Haha vafan!



Har jag sagt att jag hatar dig? :)

2009-06-12 @ 15:34:17
Postat av: HeFo

Många gånger, min ilskne vän, många gånger...

2009-06-12 @ 15:59:03
Postat av: Avsaknad

Har jag också sagt att jag hatar dig? ;)

2009-06-18 @ 14:38:24
Postat av: Parre

Hahaha. Man tittar in på den här bloggen på första gången på evigheter och så ser man... en klassisk bild ;)

2009-06-22 @ 12:33:13
Postat av: Nordkorea

Söt han är den där Jack Hansen, och grymmast på headsup NL 500-1000 - jag minns när han ägde dig Hefo nere på Sviten en sen natt, du gulade honom men allt han gjorde var att sälja ett domännamn och så var han alert igen i rullen.

2011-06-15 @ 00:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback