Blogg med äkta innehåll

I början skrev jag alltid om verkligheten. Jag tyckte inte det fanns någon poäng med att strö socker på det som verkligen hände, för vem skulle tycka det var intressant med en fejkad tillvaro? Efter ett tag insåg jag att jag inte var stark nog att skildra allt som det verkligen var, för det ledde till en hel del tråkigheter. Det vet alla ni som någon gång bloggat om personliga erfarenheter...

Men jag gör så gott jag kan, en del händelser låter jag bli att återge, och som ni märkt har jag inte uppdaterat min privata blogg på väldigt länge.

Nu har jag hittat en blogg som jag verkligen uppskattar, och jag längtar hela tiden till nästa inlägg. Christian Öman är en pokerspelare som verkligen kan uttrycka sig underhållande. Han skriver inte bara om det lyxiga och fina, eller om vilka händer han lagt eller bluffat med. Han skriver om sitt liv helt enkelt.
Gå in och kolla! Bloggen finns på donkr.com, och man måste ha ett konto för att läsa.

Jag gillar att han skriver för sig själv och det verkar inte riktigt som han bryr sig om vad andra tycker. Som han själv nyss sa på msn: Det vore faktiskt lite sjukt om man hade en blogg för andra? Då blir man som blondinbella ju... 

Själv håller jag mest igång skrivandet på min pokerblogg på First Poker. Välkomna dit om ni ledsnar på att vänta på uppdateringar här. :)

Glad Påsk!

/HeFo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback