Släpp sargen...

Jaha, Sudden gör en klassiker. När man blir för gammal för sport så finns det tydligen bara tre alternativ:

1. Öppna innekrog
2. Starta en underklädeskollektion
3. Bli pokerproffs

Det finns ett par som lyckats med detta med hedern i behåll, och då tänker jag främst på Hasse Eskilsson, som är en lysande pokerspelare imo. Mer om mina tankar kring Sundins nya karriär kan man läsa på
First Poker.

Nu börjar kryssningen till Polen närma sig. Deta rasslade till lite med registreringar igår, men ännu finns det utrymme för fler spelare. Säg till om ni vill åka med så ordnar jag en paketresa.

Nu står Bison och tjatar om mat. Det regnar ute. Jag är stressad. Tilt. 

/HeFo

Kommentarer
Postat av: Valterego

Ääähh....hade han inte varit Gårdare i grunden hade du sågat draget ;-)



Allvarligt talat så hoppas jag att det inte blir patetiskt. Sudden är den största hockeyspelare sverige någonsin fostrat. Efter VIK:aren Lidström då, men han är ju utom tävlan :-)



//E

Postat av: Åsa

Hur kan det bli patetiskt? Han ska ge bort allt han vinner plus lite av "gaget" till välgörenhet! =)



Han är inte bara en viking, han är en ärofull sådan!



Välkommen förresten, Hefo! =)

Du kan väl slå en pling nästa gång det blir visit i Sumpan?



//Å

2008-09-04 @ 04:10:51
URL: http://xcobra.blogg.se/
Postat av: Gia

MEEEEN VALTER! Hur mår du? Sverige har fostrat ishockeylegenden BJ!!!! Och om du inte vet vem det är så beklagar jag det djupt.

2008-09-05 @ 16:14:59
Postat av: Lina

Men hallåååå nu har jag uppdaterat denna blogg fem gånger ikväll för jag vill så gärna läsa om kryssningen så måste jag läsa om Sudden om och om igen. Något säger mig att det kommer att skrivas så mycket om honom närmsta månaderna ändå ;-)

2008-09-08 @ 02:01:42
Postat av: HeFo

Lina: Jag var lite trött igår när jag kom hem. Har ju inte lyxen att kunna sitta uppe och spela nätpoker hela nätterna heller. ;) Trist att du inte gick längre... :(



Ska skriva lite idag när det har lugnat sig på jobbet.



/HeFo

2008-09-08 @ 07:22:53
Postat av: christel

Men hur busy är det på ditt jobb nu..jag vill ju också ha en uppdatering från polskikrysski! och jag hoppa satt du inte har jobbat över till midnatt :)

2008-09-09 @ 00:22:44
Postat av: Valterego

GIA: Nu får jag lite ångest, om du ser mig som den typen av människa som inte vet vem Börje är....Gav jag ett så dåligt intryck på kryssningen?



//E ;-)

2008-09-11 @ 23:20:49
URL: http://www.valterego.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback