Sizzafitz!

I lördags fyllde min ögonsten och lillasyster 20 år, och vi grattade henne på en trevlig brunch hemma hos föräldrarna på Flemminggatan. Efteråt skulle jag till Pokerakademin, men huvudet sa ifrån så jag gick hem och lade mig på soffan istället. Grattis Kimmen och Indi till utmärkelserna! Ledsen att jag inte kunde vara med och dela glädjen.

image324
Söta systern

TV-inspelningen i söndags gick bra tycker jag. Det var ju första gången, så det kändes lite trevande och nervöst. På söndag läggs första avsnittet upp på Fan-TV. Man hittar programmet enklast på Poker.se. Kjestrup hade gått och blivit sjuk, så han var ersatt av Hasse Eskilsson. Jag har ju intervjuat Hasse förut och han är sjukt trevlig och lätt att snacka med, så jag är glad att han var första gästen.

Efter arbetsdagen som glamourös TV-profil var det dags för den traditionella Pub-quizen på Bagpipers. Järngänget som för kvällen kallade sig "Heffner and the bearded wierdoz" kom tyvärr bara tvåa den här gången, så vi fick nöja oss med gratis mat och lite random pocketböcker. Nästa gång ska vi åter segra! Per och Janne dök upp på puben också, och väldigt suddiga samtal avslutade kvällen. Ljudeffekten "Sizzafitz" från en Don Martin-teckning anno -85 gjorde comeback, och som vanligt stod Björn för en del sköna one-liners... "Alltså allvarligt, jag har druckit MAX tre öl... och det här är min andra."

Trots hela sju timmars kontinuerlig sömn i natt känner jag mig tokpömsig idag. Veckan har börjat något långsamt och suddigt. Blir tidig kväll för både mig och Amanda.

/HeFo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback