Finne på handen

Verkligen märkligt. Den bara dök upp plötsligt, och nu är den redo att klämmas.

Jobbsituationen är sådär just nu. Känner att jag vill ha någon att bolla med som kan mer om organisationen och alla fina uttryck man slänger sig med. Marknadsmupp som man är har man ju föga koll på integration och utveckling, och jag stöter alltid på patrull eftersom det inte finns tillräckligt med resurser. Frustrerande.

Nu har jag i alla fall varit sjuk tillräckligt. Smittade Anders, så nu är det mest synd om honom. Fast mer synd om någon än om mig när jag är sjuk kan det aldrig vara. Jag är bedrövlig när febern kommer. Gnäller och stönar som värsta killen.

Just det, Heath Ledger är död. Tragiskt och konstigt. Då blir det väl River Phoenix-legend av honom också då...

/HeFo

 

Kommentarer
Postat av: Chooooooool

Det är lite sjukt att han inte dog som 27-åring.

Postat av: Gia

good point Choooooooooooooool!!!! BBC 24 News har blivit värsta skvallerspalten. Har tittat på nyheter ett drygt dygn - nej inte riktigt hela tiden - och det är ett förbaskat tjatande om Ledgers död. Tur att det inte händer nåt annat i världen..........

2008-01-23 @ 19:40:34
Postat av: HeFo

Min poäng var väl att nu blir han lika mycket legend som River - bara för att han dog ung. Jag gjorde tabben att dra in James Dean i den kategorin också, men det fick jag äta upp här hemma... "Jätten?? Öster om Eden?? Han VAR ju faktiskt stor innan han dog..."

2008-01-23 @ 23:46:39
Postat av: Katarina

Nej, nej, nej, Heath Ledger var aldrig av samma kaliber som River Phoenix! Ledger kommer glömmas bort, hans avtryck i filmhistorien är betydligt grundare än det Phoenix lämnade.

2008-04-22 @ 16:58:48
URL: http://katarinaknits.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback