Mörbultad prinsessa

Jag har aldrig fått så många gratulationer på min födelsedag som igår. Det måste vara Facebooks förtjänst. Själv är jag ju urusel på att komma ihåg födelsedagar, eftersom jag i allmänhet inte bryr mig om datum och veckonummer och sånt, så jag blir jätteglad varje gång någon kommer ihåg mig.

Tack alla som grattade mig, det höll mig varm hela dagen!

På morgonen ringde Mini-me och sjöng, och strax efter fick jag ett jättesött sms från min underbara lillasyster so nästan gav mig tårar i ögonen. Hela dagen kändes mysig, och jag kände mig bara yngre och yngre ju längre dygnet gick.

Anders hämtade upp mig från jobbet och körde mig till Centralbadet, där han hade bokat idrottsmassage och bad till mig. Äntligen en riktig behandling av min stackars rygg! Jag var i himmelriket. Knådandet gav mig tung träningsvärk idag, så det gjorde nog en hel del nytta.

Efter badet åt vi middag på Republik på Thulegatan. Jag har inte varit där sedan Stefan hade Saline där, så det var kul att känan sig hemma men samtidigt prova något nytt. Köket var fantastiskt, och servicen var oklanderlig. En perfekt kväll med älsklingen, god mat och vin. Vid ett svagt ögonblick lovade jag tydligen Anders att jag skulle springa runt hela Kungsholmen idag, och det var väl den värsta baksmällan. Jag vet inte riktigt vad det var jag ville bevisa, men det ska bli kul att se om jag orkar... Wish me luck!

/HeFo - 33 stolta år

image318
Jag och Anders i Sundsvall 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad bra att du hade en mysig dag gumman! Och
ni är så fina ihop. Längtar till jag får fira dig jag med. Inte så länge nu...

2008-02-28 @ 12:59:39
Postat av: Valterego

Missade jag din födelsedag? Fan så pinsamt. Grattis i efterskott!!!!

Kram Erik

Postat av: Valterego

Missade jag din födelsedag? Fan så pinsamt. Grattis i efterskott!!!!

Kram Erik

2008-02-28 @ 13:21:17
URL: http://www.valterego.se
Postat av: HeFo

Tack Valter. Ingen fara, jag kommer inte att komma ihåg din. =)

Jag vill tillägga attdet är Åsa Holmberg på First Poker som har tagit bilden också. Glömde credda.

2008-02-28 @ 13:25:03
Postat av: Joakim

Grattis i efterskott :)

2008-02-29 @ 02:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback