Min dag

Det är inte alla hjärtans dag, det är faktiskt min dag. Så det så!

Den 14 februari betyder faktiskt en hel del för mig, eftersom jag i grund och botten är en obotlig romantiker. Dessutom lyckas jag alltid klanta till det på just den här dagen, trots tappra försök att förgylla den varje år. Två dumpningar och en snedfylla har jag bl a åstadkommit hittills. Tänkte undvika alla falluckor i år och bara ta det lugnt hemma med min älskling.
 
Igår var det spel, fest och High Stakes Singstar hemma på Kungsholmen. Alla djuren var där för att ta sig en jävel...

Jag - pank och salongs
Niklas - glad, omtyckt och skäggig
Cholle - ovanligt nykter och ännu skäggigare
DJ Anders - småfull och mysig
Anton - slaskig
Pi - fullast
Björn - um diddle diddle diddle dum diddle ey
Andreas - kortvarig
Cilla - bäst på singstar (hrmf!)
Emma - pratglad och oblyg

Tack för en trevlig kväll. Nästa gång tar Pi med motorbåten, så kör vi!

/HeFo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback