Latast i Sverige

Jag har fått klagomål på att jag inte kunnat skita ur mig en blogg från PAF-kryssningen. Jag orkar inte ens be om ursäkt - så lat är jag. Men jag kan länka till två av de skönaste bloggarna jag känner. De var med, och de orkade tydligen skriva en hel del. Konstigt nog är jag nämnd i båda med foto och allt, så det passar ju bra att länka här.

Valterego

Jodan

Jag vill i alla fall tacka min sponsor Potraiser för en trevlig resa, och gratulera min kära teamkompis Stefan som vann hela skiten. Vi är grymma!

Snart kommer jag nog att kunna avslöja en liten nyhet här för er pokerintresserade... om allt går som det ska. Ett litet extrajobb som dyker upp. Just nu har jag ett uppdrag på Prosharks - Sveriges främsta pokercommunity, som går ut på att jag skriver löpande artiklar till dem. De har precis släppt en ny version av sajten, och visst är det svårt att vänja sig, men snyggt är det.

Allmän uppdatering i listform:

- Frisk och kry
- Amanda blir bara sötare för varje dag
- Kärare än någonsin
- Äntligen har jobbet dragit igång på allvar
- Delvis stressad och orolig
- Delvis jättelycklig
- Glad för att min älskling har fått ett kul jobb
- Gillar mina arbetskamrater
- Frisyren blir värre och värre
- Saknar några av mina kompisar
- Försöker lappa ihop min kraschade ekonomi

Nu ska jag laga tacos. Det tycker Anders Svensson mycket om. Anders Svensson verkar vara den töntigaste landslagsspelaren vi haft tycker jag. Jag har ofta undrat vem som köper alla Absolute Music-skivor, men nu kom jag på att det måste vara såna människor som Anders Svensson.

Trevlig helg!

/HeFo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötis!

- jag saknar dig!
- kan vi boka lördagen då schlagerfestivalfinalen går av stapeln redan nu?
- fika någon kväll?

Puss & kram!
Puffan

2008-02-08 @ 21:00:29
Postat av: HeFo

Jag saknar dig också! Klart vi ska! Vi kommer snart och våldsgästar er tror jag... och du och jag måste gå ut nån kväll snart när du inte måste upp till jobbet. Säg när så kör vi!

Puss!

2008-02-08 @ 22:09:53
Postat av: Joakim

Vi längtar redan efter nästa artikel :))

/Joakim

Postat av: antikrist

Prosharks Sveriges främsta pokercommunity?
Haha yeah right...:-)

2008-02-13 @ 03:36:42
URL: http://antikrist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback