Äntligen officiell

Igår gick pressreleasen ut. Entraction lanserar Bingo! Efter att nyheten spridits gick aktien upp 6%, så nu har man lite press som produktchef att verkligen leverera. Äntligen får man känna lite driv i projektet, och nu ska vi börja bearbeta våra partners för att få ut detta underbara spel i nätverket.

Brukar inte snacka jobb här så ofta, men goda nyheter är alltid roliga att ta upp. Dessutom fick jag löneförhöjning idag, så nu blir det mysfredag på hög nivå. 

Idag åker jag till Sundsvall för att göra lite spelarintervjuer och ett reportage från Nordic Light. Ni kan beskåda resultatet på
Prosharks under helgen.

/HeFo

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag säger som Gert Fylking: "äntligen"! Kul att de hittat på nåt nytt som stärker aktien och med din erfarenhet så kommer det att gå kanon. Lycka till!

2008-02-15 @ 20:03:29
Postat av: Puffan

GRATTIS!!!!!!!!!

Jag är så glad för din skull!! Massor med kramar till världens bästa!

2008-02-15 @ 20:35:41
Postat av: HeFo

Lina: Tack! Jag tror verkligen att vi är på rätt väg.

Puff: Kram tillbaka! John hälsar från Sundsvall, särskilt till Limpan. =)

Postat av: Daniel

Ja må hon leva, ja må hon leva... eh nej, fel... Grattis! :)

2008-02-16 @ 18:38:06
URL: http://jodan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback