Bilder från kryssningen

Ni hittar dem allihop här i Åsas blogg. Det blev väldigt många på mig. Men det är klart, svårt att undvika ett så vackert motiv...




Skumpan flödar som alltid när Potraiser är i farten...


Älskling och Bison





Mackos myntinkast tittar fram under den fina loggan...



Jag gratulerar vinnaren Franke med en vampyrpuss...


Mina omtalade "hotpants" som egentligen bara är shorts.

 

Jag kommer att sammanfatta min underbara jul om ett tag när jag hittar ro att skriva lite...

/HeFo


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas ni haft en bra jul.Du är sååå vacker

Kramisar Ulrica

2008-12-28 @ 17:47:33
Postat av: HeFo

Åh tack babe! Jo, julen har varit fantatisk på alla sätt! Hoppas du har det bra. Kram!!

2008-12-29 @ 00:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback