Ny blogg på nytt ställe

Hej kära läsare, ni som orkar ha kvar min blogg som favorit efter 4 månaders tystnad. Jag kommer nu att sätta igång att skriva frekvent här igen - som vanligt om allt möjligt och utan censur på kommentarer. Jag har dessutom en ny blogg på First Poker, där inläggen kommer att vara lite mer pokerrelaterade.

Här blir det liv i luckan inom kort tror jag. Mycket gnabb i branschen, men också väldigt mycket fina upplevelser privat som jag vill berätta om. En kort sammanfattning av sommaren:

- Stormigt privatliv som nu har nått en ny härlig fas, kärleken blommar vackrare än någonsin.

- Tre vita månader som fick mig att inse att alkohol inte är en tröst eller en tävling.

- En underbar semester i Florida som jag aldrig kommer att glömma.

- Ett svek av en vän mot en annan som gjorde mig fruktansvärt arg.

- Newsflash: Jag håller med Lina Olofsson fullständigt!

- Väldigt lite poker.

- Väldigt mycket insikt.

Har ni testat yearbookyourself.com? Hysteriskt roligt.

     

Ett par favoritbilder från semestern får ni också...


Ska det va så ska det va... Mustang Cab


I hotellpoolen


Hellre stiligt än bra

Välkomna tillbaka!

/HeFo

Kommentarer
Postat av: Linda

De va sannerligen på tiden!

2008-08-31 @ 13:13:40
Postat av: Olof

Kul att du börjar bloga igen.

Tre vita månader är otroligt starkt jobbat. Jag som satt här och var stolt över två veckor, känner mig nu lite pinsam.

Postat av: Lena

ÄNTLIGEN!!!!!

2008-08-31 @ 15:21:36
Postat av: Valterego

välkommen tillbaka. Har saknat dig :-)



Kram Erik

2008-08-31 @ 19:37:10
URL: http://www.valterego.se
Postat av: Lina

Det var på tiden! Jag har gått in här dagligen under fyra månader...lika besviken varje gång. Det känns fortfarande surrealistiskt att jag hållt med dig och vice versa. Jag är glad att din blogg är tillbaka, visst ger du mig en känga lite då och då men du är i alla fall ärlig vilket är den egenskap hos människan som är den jag respekterar allra högst. GG WP NH. Här ska läsas!!

2008-09-01 @ 12:33:12
Postat av: Bison

Jag är besviken, ingenting är roligt längre.

När jag trodde att det inte kunde bli värre så kommer den här nyheten...

2008-09-01 @ 14:26:12
Postat av: Bjuggan

Är Bison och Ior en och samma åsna?

2008-09-01 @ 14:46:44
Postat av: HeFo

Hehe, ja en ny dag är sannerligen här. Förutom det faktum att Bison är trött, bitter och negativ. Det förändras aldrig.



Tack Lina. Du vet att jag följer din slaviskt, särskilt den på AB. Jag är medveten om att jag trampade över nu i sandlådekriget, men inte med åsikterna, utan bara med tanke på att det var fel forum.



Jag får fortsätta irritera mig över dina matbilder, felstavningar och tjat om märkeskläder ett tag till för nu verkar det ju som att vi faktiskt har något gemensamt trots allt.



Kram till alla som är snälla!

2008-09-01 @ 14:46:55
Postat av: Anonym

Är killen i poolen Christer Glennings son??????

2008-09-02 @ 16:45:26
Postat av: HeFo

Nej, det är ju Bad-Bengan!



Min fästman och drömprins för bövelen...

2008-09-02 @ 18:48:31
Postat av: Bison

Bittert...tur att man hittat QI så man har något att glädjas åt..

2008-09-02 @ 23:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback