Plus och minus

Eftersom det var så länge sen jag bloggade så måste jag sammanfatta den senaste tidens händelser i en plus- och minuslista. Tråkigt, men nödvändigt. Jag börjar med det dåliga, det blir lite roligare på slutet då.

Minus
- Fick ryggskott förra veckan.
- Pokern har varit kall.
- Jag har sagt upp mig och måste lämna mina roliga kollegor.
- Missade Mickes spelning på Tantogården.
- Känner mig lite stressad i pallet och har okontrollerade ryckningar i ögat hela tiden.
- Bråkade med en person som inte förtjänade det.
- Har dubbelbokat mig i helgen och måste vara på två ställen samtidigt.
- Djurgården fick inget SM-Guld.

Plus
- Ska börja på nytt jobb, närmare bestämt
här.
- Djurgården landade över gnaget i tabellen - när kommer laxen CJ?
- Fått kiropraktorbehandlingar som verkligen har hjälpt.
- Var och hjälpte Matte att välja kläder i lördags, och vi käkade gott hade trevligt.
- Har fått ett riktigt intressant skrivuppdrag som känns spännande. Mer om det när det är klart.
- Var och klippte och färgade håret idag. Inga utsvävningar, men jag är nöjd. Min frissa Therese tvättar hår och klipper som en gudinna!
- Lyckades ikväll göra en köttfärssås som min dotter gillade, trots att hon aldrig har gillat köttfärs.
- Har ändrat min status på Facebook från "single" till "it's complicated"...
- ...har haft många mysiga kvällar hemma i soffan.

Ledsen att jag har varit så lat med bloggen... det blir ändring nu.

För att sätta lite färg på inlägget lägger jag in ett par bilder från Lindas 30-årsfest för två veckor sen. Den var ju ett plus också förstås.

image262
30-åring med perfekt hylla. Grattis Linda! ...på födelsedagen också.

image261
Födelsedagsbarnet gosar med Fredrik


image260
Efter sangrian - före vodkan. Det är väl då man är som trevigast tror jag...

image263
Efter vodkan...

image265
Joanna och Sus

image259
Jag har ingen aning om vilka det här är. Skulle kunna vara ett revygäng av nåt slag... Spexigt, sött och lite obehagligt.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha! Du e så sjuk! GRATTIS till nytt jobb!!! Puss och kramar

2007-10-30 @ 11:23:16
Postat av: Anonym

Parre passar på att talla lite ...

2007-10-31 @ 16:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback