Serieledning kan orsaka mongofylla

Det ringde på dörren. Utanför stod en full balt och hans ännu fullare sidekick. Orden "Parre är aldrig en bifigur" har jag för mig yttrades under kvällen. Jag har kommit till den kanske redan kända insikten om att hammarbyare inte har något mellanläge vad gäller alkohol. Från talbar till under isen på 2 bärs och en semirakad brud...

Min inneboende startade trenden "bar överkropp kanske tiltar HeFo i kina", och fortare än någon kunde säga viktväktarna, så var alla tre husdjuren halvnakna i mitt vardagsrum. Som vanligt backade Parre rakt ut på alla spel, och för ovanlighetens skull så gick jag vinnande ur striden. 

image133

Sviten kändes som en bra idé. Som i ett parallellt universum verkade Lasse väldigt städad och ansvarsfull, och Christofer dubblade fyra händer i rad på CG. Det spelades en gryta, och jag och Avskrapet började tjafsa om huruvida jag hade bustat i en hand som jag inte ens var med och spelade eller ej. Viet tyckte tydligen att det var normale att spela för mig när jag hade deklarerat rökpaus. Hur som helst så hamnade jag och Avsaknad Heads-Up, och jag vann med en sämre hand. Det var tydligen inte så populärt, för han försvann sedan spårlöst från lokalen.

image134

Idag är jag ledig, och ska väl spendera eftermiddagen på Ettutre med min temporära sambo. Sen ska Amanda sjunga solo i kyrkan klockan 18.00, så då ska den stolta modern bänka sig i guds hus.

/HeFo
  

Kommentarer
Postat av: Anonym


Hello sunshine,
stiliga karlar du har haft på besök!
Jag ser på bilderna att de alla stämmer väl in på din beskrivning av den perfekta mannen, möjligtvis har han längst till höger varit lite för länge på gymmet och glömt bort att odla skägg...

Puss!


Postat av: Anonym

vart de' nå knulla

2007-05-10 @ 06:54:00
Postat av: HeFo

Hornsgatan: Ja, ett skägg för lite för att skapa den perekta ekvationen... =)

Det där sista inlägget KAN bara vara Micke eller Pawwe... och svaret är NEJ (jag kunde helt enkelt inte välja mellan de vackra halvgudarna)

2007-05-10 @ 15:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback