Lugnet före stormen

Torsdagen den 10 maj - B.T. (Before Tallinn)

Hade möte med Nalle på eftermiddagen, snackade lite om nya 24hPokerNews och dess framdrift. När man träffar Nalle blir det ofta snack om en hel del annat, och det här var inget undantag. Skönt surr helt enkelt.
 

Somnade en stund efter mötet av ren utmattning. Har känt mig allmänt trött på sistone, och antar att jag vet varför nu efter att viruset bröt ut i helgen...

Skulle träffa Lotta och fika, och det var de sköna samtalen med henne som väckte mig ur koman. Vi träffades nere på Ettutre och satt där en bra stund och kastade sanningar omkring oss. Tänk att en slampig gold-digger som bara vill ha en kille för att kunna sluta jobba kan vara så otroligt vettig och trevlig! ;)


Det blir nog en andra dejt snart hoppas jag... =)

Andreas och Viet hade föreslagit en "all-nighter" med kinapoker innan planet skulle ta oss till Tallinn på fredagsmorgonen... det gick ju sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback