Alex Stevic ringde på dörren...

image161Visst har man drömt om ett antal spelare och kanske sneglat lite på vissa halvfeta gosiga lufsar vid borden ibland. Som tjej bland hundratals män är sånt oundvikligt. En som jag aldrig tidigare besökts av i varesig dag- eller nattdrömmar är dock Alex Stevic. Av den sparsmakade konversation jag haft med honom att döma verkar han vara en rätt skön och kufig go' gubbe, men mina hormoner har aldrig riktigt dansat för honom.

I natt kom han i alla fall förbi en sväng. Han hade tydligen flyttat in bredvid mig här på Kungsholmen och ringde på dörren mitt i natten. Märkligt nog hade han på sig sina solglasögon och den svarta skjortan från Martins Poker där han stod utanför min dörr.

När jag frågade vad som föranledde det sena besöket sa han: "Hallå eller... jag vill bara be dig vara lite tystare i sängen. Jag kan inte sova." Jag svarade frågande: "Men jag har inte sex nu..." Han tittade upp över sina mörka pilotbrillor och utbrast: "Va? Men det måste vi genast göra något åt!"

Självklart fick han komma in på en kopp te efter den repliken. Synd att man vaknade av sitt eget fnitter bara...

/HeFo *somnar om med ett leende på läpparna*

Kommentarer
Postat av: Lotta

Haha, du är för kul! Drömma om en pokerspelare...vem skulle komma på en sån idé?? ;-)

Postat av: blaenda

det kunde ha varit värre. en gång drömde jag att jag hade sex med kungen.
till saken hör att jag är en hängiven republikan och tycker att kungahuset är en förfärligt pinsam medeltida kvarleva
kram
bländin

2007-05-31 @ 14:42:25
Postat av: HeFo

Lotta: Läskiga såna. Tur att du inte behöver drömma... =)
Blaenda: Själv har jag en rätt kul lista med drömobjekt. Eller vad sägs om Janne "Loffe" Carlsson, Kalsey Grammer (Frasier), Mike Matusow och Stuart Baxter...? Men Kungen hade varit grymt tiltande. Jag är sann anti-royalist.

2007-05-31 @ 15:36:31
Postat av: djfreddz

Dröm om mig.. *s*

2007-06-02 @ 08:26:28
URL: http://www.djfreddz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback