A touch of sommar

I söndags halkade jag in på Parres blogg en sväng och blev fruktansvärt avundsjuk på att han hade varit och grillat. Det var ju det som skulle få mig att äntligen få någon slags sommarkänsla i år. Lägligt nog ringde Abbe och frågade om vi ville hänga med till hans mammas sommarställe för en biff och lite bärs. Räddningen!

Kameran fick följa med...

image147
Grillmasta' Albert...

image148
...och hans oförskämt söta dotter Emelie

image149
Fast min är liiiite sötare =)

image150
Mimmi

image151
Lilla flintasteken och mina ribs

image152
Emelie måste vara sjukt lik mamma

image153
Amanda och Tight-Matte

image154
...eller ja, tight och tight...

image155
"Lycklig kvinna i tulpanrabatt"

image156
...som senare smällde i sig 1,2 kg gris

image157
Designated lekledare

image158
Abbes lilla apa

image159
Närmast idyllisk stuga - hoppas på att bli utbjuden snart igen...

/HeFo

Kommentarer
Postat av: Puffan

Åh! Abbe är ju master of barbeque! Vi borde grilla på ditt land i sommar också!

2007-05-23 @ 15:30:34
Postat av: Christofer

Fler tulpanbilder, mer halalkött, men kanske framför allt, fler bilder på skor, väskor, vinglas, hudvårdsprodukter och förbipasserande kändisar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback