Mitt älskade samvete

Amanda och jag var uppe sent igår och hade frisersalong i badrummet. Tydligen har jag oanade frisörtalanger, för hon blev riktigt snygg efter en toppklippning och röda slingor.

Det första jag gör när korpgluggarna sakta åker upp är att kolla klockan på datorn. Jag misstänker att jag har sovit alldeles för länge, för det känns inte som morgon längre. Klockan visar 13:14. Hoppsan. I nästa sekund får jag ett msn-meddelande från 8-åringen i rummet bredvid som uppenbarligen varit vaken ett tag och är medveten om solskenet utanför:

pandis säger:
       det var många som föredrog att gå och bada nu på förmiddan...


Kommentarer
Postat av: Lena

Vicken störtskön tjej, påminner om vår grabb faktiskt

2007-06-26 @ 17:21:19
Postat av: Susanne

Vilken grymt skön kommentar/pik! LOL

2007-06-26 @ 19:22:56
Postat av: HeFo

Vi gick och badade sen... bara så ingen ringer BRIS on my ass.

2007-06-26 @ 22:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback