Humor på vår nivå

Gullungen och jag har en lugn fredagkväll framför burken och myser lite. I morgon ska hon till farmor och farfar i Gävle i en vecka. Jag undrar verkligen var hon har fått sin humor ifrån... nivåerna skiftar, men jag kan inte låta bli att tycka att hon är grymt rolig. Norra Brunn nästa?

"Vet du vilka hästarnas två helgdagar är?"
"Nej..."
"Mulafton och Annandag hingst..."

"Har du hört om hon som alltid säger nej?"
"Nej..."
"Men?? Är det du??"

Sen säger hallåan på Kanal 5: Vi söker deltagare till ett nytt program, så om du tror att du har en sjukdom som du egentligen inte har, så skicka in ett mail till oss..."

Amanda: Eh, om man tror att man har en sjukdom, hur ska man då kunna veta att man inte har den? Hur mår dom på femman?

Hon har inte bara humor, hon har poänger ibland också. =)

image183
Stoltheten på skolavslutningen i tisdags


Hon har också en blogg...


Kommentarer
Postat av: Gia

En sån ljuvling, kan man få låna henne ibland? Du vet, när man har tröttnat på alla vuxenskämt...

2007-06-16 @ 04:42:57
Postat av: Erik

Mulafton....hahaha....jag skrattar sönder diafragman. Det är faktiskt briljant.

Postat av: Christofer

Men sanz of biatch!
Jag är ganska toksäker på att jag postade en (i sedvanlig stil) briljant kommentar igår.
Jag var alltså rätt ute med annandag hingst. Och mulafton var ju bättre än Nyhorsedagen.
Wp nh Mandis

2007-06-17 @ 08:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback