En lista kanske...?

Ja, det är kul med listor.

BRUKAR DU KOMMA I TID?

Inte så ofta nej.

VAD HADE DU I DIN MUN SENAST?
Önskar att jag kunde svara nåt dirty här, men tyvärr var det en Marlboro Mentol.


HAR DU BRA KONDITION?

Från Wikipedia: Konditionen är en beskrivning om hur bra din kropp har förmåga att bland annat ta upp och transportera syre till cellerna i kroppen, så kallad syreupptagningsförmåga.
...jo, andas gör jag fortfarande.

NÄR MÅR DU BRA?
I princip hela tiden just nu. Extra bra när jag äter kött. 

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST?
I tisdags av Lotta på Berns... tyvärr.


HUR KÄNNER DU DIG NU?
Nöjd men lite hungrig.

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER?
Svart helt klart.

KAN DU LAGA MAT?
Det är mer en fråga om vilja. Har en bra restaurang utanför porten.

VAD TYCKER DU OM FÖTTER?
Dom är bra att gå med.


ÄR DU SMART?
Över normalbegåvad.

BLIR DU BRA PÅ KORT?
Visa: En vacker dag ska jag bli det ja. Jag är bättre på kontanter idag.
Foto: Sällan. Har ingen haka tydligen.

VAD SAKNAR DU?
Allmänt: Ett sinne för ekonomi.
Just nu: En stor köttbit.
Person: Christofer.


NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST?
Ett par veckor sen på fyllan. Nåt bryt bara. Annars brukar det vara i slutet av filmer. 


VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET?
Nej inte särskilt.


HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
Nja, spelade en turre på UB, åkte tidigt och somnade. Har väl haft roligare kvällar.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN?
Måste ha kaffe, annars mår varken jag eller min omgivning bra.

ÄR DU NYTTIG?
Jag är nog nyttig för andra ja. 

NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG?
När jag är trött eller får trevligt besök.

VAD HAR DU GJORT I SOMMAR?
Hittills bara varit. Spelat poker, grillat ett par gånger och jobbat.

PROJEKT JUST NU?
Göra privatbudget för sommaren, planera semestern och sen ett hemligt jobbprojekt.

VAD BORDE DU GÖRA? 

Allt ovanstående och lite till... Hångla mer kanske.

VAD VILL DU?
Jag gör det jag vill nästan jämt nu för tiden. För tillfället kan jag inte sluta tänka på den där biffen.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB?
Jo. En del.


JAY LENO SHOW?
Lagom trevligt tidsfördriv. Hade en sexdröm om honom en gång.

VARFÖR HÅNGLAR MAN?
Finns väl tre anledningar:
1. För att man vill ligga.
2. För att få en idé om hur den andra är innan man ligger.
3. För att man är full.

ÄR DU BLYG?
lol


ÄR DU POLITISKT AKTIV?
Nej, jag sticker ut hakan lite lätt i valtider, men jag orkar inte annars.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG?
08:00

VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA?
Piano

VILKEN IDROTT SYSSLAR DU/HAR DU SYSSLAT MED?
Bordtennis och höjdhopp. Testade basket i väldigt unga år, mest för att jag var lång. Spelar lite golf ibland.

VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV?
Vore sjukt kul att få ett brev, men det är väldigt opraktiskt. Beror på av vem.

HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DU?
Yes.
 

TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET?
Vet inte om jag tror på riktig kärlek överhuvudtaget, men de flesta förälskelser sker nog direkt för mig.


ÄR DU BISEXUELL?
Bara på fyllan och i vissa drömmar.


HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
Sprit? Rätt mycket. Öl? En del. Champagne? Ett glas.


Vill skicka en hälsning till Noelia i Vegas! Jag vet inte hur det går för henne, men jag hoppas och tror att hon är kvar i Ladies Event.

Fred! /HeFo


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahaha! Du är så jävla kul! Och sluta tjata om bilden nu. Jag tycker du var FIN!! Glad och mycket bröst, det är allt som behövs...Du gnäller ju som en liten brud! ;-)

2007-06-11 @ 12:52:36
Postat av: Kakan

skön lista

2007-06-14 @ 16:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback