Äntligen lite lättsamt innehåll igen!

Trots att min mage vill att jag ska lida helvetets kval och att min feber börjar krypa tillbaka så måste jag bara bryta av stämningen i bloggen med lite skojsiga saker idag. Det har varit alldeles för tungt och komplicerat ett tag nu. Så håll i hatten, för här kommer lite bilder från festen med jobbet för tre veckor sedan!

image187
Det här är Pawwe aka Sigbritt. Det fanns absolut ingen anledning till att han gick klädd såhär, han bara gillar att spöka ut sig i damkläder och gå runt med två pipande plastråttor kring halsen.

image188
Bästa laget. Team Hells Angels med "Iller" som entusiastisk lagledare. Samuel, Björn och Gia var också på mitt lag. Björn är gårdare, och det gillas ju alltid. Han brukar vara rätt snäll också, men när han såg den här bilden var han inte direkt nöjd. Han är mycket snyggare i verkligeheten vill jag inflika här.

image189
Jag har alltid drömt om att få se Bison hoppa som en groda. Fast han ser mer ut som en lång och överföfriskad hare tycker jag.

image190
Det här är en annan Björn. Han är framför allt två saker; kamerakåt och galen i Bailey's.

image191
Champagne Charlie...

image192
Vår del av bordet var klart bäst. Kårspexhörnan! Karl, Kalle, Linda och jag drog igång lite härliga allsångsvrål, vågen, under-bordet-skålen, knäskålen, temperaturen, barnasinnet och även lite andligt smått och gott.

image193
Kalle och Staffan. Jag har en teori om huruvida de här männen finns på riktigt, eller om de bara är två tokiga serieliknande fantasifigurer som existerar i mitt sjuka huvud. Söta är de i alla fall.

image194
Framröstad av anonyma kollegor och mig själv till Solnakontorets snyggaste kille - Fredrik Öjert.

image195
Hur stor var den sa du Pia? Kräft-wannaben och den kände slowrollern Gustav har tydligen imponerat på vår basketglada informationschef.

image196
Jättenykter. Moi på F12.

image197
Också jättenykter. Bison med ett par bad ass solbrillor och en capriña.

Hittade såklart lite andra bilder när jag ändå tömte kameran. Syrrans 40-årsfest i skärgården gick inte av för hackor!

image198
40-åringen på bryggan

image199
Jennifer håller tal för sin älskade hustru...

image200 
...och i nästa sekund blir hon brutalt upphånglad av syrrans äldsta kamrat Mattias.

image201
Lillasyster och storebror

Fler bilder från festen blev det inte. Tyvärr försvann många av de mentala bilderna efter all cointreau också... Det ska tydligen vara någon slags avec har jag hört, inte en måltidsdryck.

Här är Abbe och Malin från uteserveringen nedanför min lägenhet.

image202

...och Viet den lilla linslusen ska självklart alltid vara med på bild också. Parre hade tydligen bestämt sig för att dricka cola den kvällen. Det gick sådär.

image203

image205
Bjuggis

Sen måste jag få visa upp min dotters fantastiska sving...

image204

Så. Nu är det slut för idag. I morgon blir det säkert nåt djupt och jobbigt igen.

/HeFo

Kommentarer
Postat av: Matte

Ser ut lite som Annika Sörenstam det där. US Open 2017??

2007-07-09 @ 16:39:42
Postat av: HeFo

Japp. Hårdträning nu. Mamma vill ha en lägenhet i Vegas...

2007-07-09 @ 17:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback