Välkomna!

Det var väl på tiden? Ni som har läst mina mer eller mindre intressanta bloggar på www.prosharks.se har säkert längtat efter detta ögonblick - HeFo har skaffat en egen blogg!

Ni som känner mig vet att jag gillar att uttrycka mig både i skrift och tal och ni som inte gör det är välkomna att lära känna mig genom den här sidan. Det händer ofta en hel del sjuka saker i mitt liv och det känns som att mina öden är värda dokumentation.

Så - lägg till den här land favoriterna så lovar jag att uppdatera och underhålla.

Pussar till alla snälla barn.

/HeFo

Kommentarer
Postat av: Noelia

Jihaaa!! Äntligen en Hefo blogg, som jag har väntat ;)
Kram

Postat av: viet

blä blä blä, har u nyktrat till?

2007-01-05 @ 04:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback