No more outs...

heart failure

Idag känns hjärtat stumt. Min kluvna personlighet tenderar att spela elaka spratt, och det händer att jag lurar mig själv för att skydda min egen tillvaro. Då och då knackar verkligheten på och jag kommer till insikt. Jag vet hela tiden sanningen, men blockerar den så skickligt att jag glömmer bort att lyfta blicken.
 
Självklart fanns det aldrig ens någon fråga. Chansen var aldrig min att ta. Allting har sin tid och det här var inte vår.

Mitt stumma och kalla hjärta orkar inte skriva mer, så jag låter Dilba avsluta dagens blogg.

I painted a picture of you
Your soul was red, and your mind was blue
Destiny laid a light on my creation

This dream I had
Made a slave of my passion
Reality was always too far away
And we were happy
Until it came too close one day

Sudden I faced
The truth of my dream
My love had only been a picture, a scene
I suppose I needed to believe
Didn't want too see
You had never been close to me

I'm sorry, this illusion
Has caused you a lot of pain
And I have no solution
I'll try to never be back again
I'm sorry

I painted a picture of you
My dream was a lie
And the lie became truth
Reality held it's breath too long
It's disgusting what dreams can do to you

But I'm sorry, this illusion
Has caused you a lot of pain
And I have no solution
I'll try to never be back again

I'm sorry

Kommentarer
Postat av: Noelia

I know what you are talking about.
Life´s a bitch.
http://www.youtube.com/watch?v=PXMfaisnKe4
Den e ju för skön.
Kram på dig!

Postat av: Anonym

Inte alltför positiv sista blogg. Hang in there.. / D

2007-01-28 @ 14:10:18
Postat av: Storebror

Mina tankar finns hos dig, kram

2007-07-30 @ 21:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback