Fantasifullt!

Det skvallras ju en hel del i pokervärlden, det går inte att komma ifrån. Konstigt egentligen... i en miljö som består av 98 % män så skvallras det mer än i den värsta damtidningen. Vi kanske kan sticka hål på den fördomsbubblan direkt då eller? Nu har de kommit på något riktigt roligt igen - jag är tydligen tablettmissbrukare. Jo, det är sant. Undrar just vad det är för tabletter jag äter. Hoppas det är nåt kul.

Ni som känner mig vet att jag är en av Sveriges främsta knarkmotståndare och jag avskyr vad droger gör med människor. Däremot så vet ni också att jag är en jäkel på såsen, men det är en helt annan sak. Klart fantasifullt i alla fall att gå från shots på Sviten till tabletter.

AmandaIdag fick jag feber efter lunch. Kände mig risig i kistan och blev helt snurrig och frusen. Mark körde hem mig, gullig som han är, och nu ligger jag i sängen och huttrar. Amanda sitter och kollar på TV och har gjort en egen liten sallad. Hon är så pysslig och duktig på alla sätt min lilla gris.

Hon har ju börjat på basket nu, men idag blev det ingenting. Det känns verkligen att hon har blivit stor när alla fritidsaktiviteter drar igång och hon börjar få riktiga intressen. På tisdagarna går hon i kör också precis som jag gjorde och vi sjunger rätt mycket ihop och snackar musik. Äpplet faller inte långt från trädet osv...


Nä, nu ska jag ta lite tabletter tror jag... håller mig dock till Ibumetin, ryktet till trots. =)

/HeFo

Kommentarer
Postat av: Anonym

va? menar du allvar..skvallras det i pokervärlden? haha..det borde inte kallas för "värsta syjuntan",det borde heta "som en pokerklubb"..hihi

2007-02-22 @ 18:52:53
Postat av: Indiscreet

Sjukt rykte, Hefo. Vi som spelar mot dig varje tisdag fattar ju att det måste vara shots - inte tabletter:)

Jag har gjort samma reflektion som du - det skvallras kopiöst i pokervärlden (och ska jag vara ärlig så lyssnar jag alldeles för gärna). Vet inte om det är ett uttryck för rivaliteten som ju oundvikligen finns mellan spelarna, eller om det bara handlar om att vi är så j-a socialt isolerade att vi måste vidarebefordra allt som sagts till oss under veckans enda samtal.

2007-02-22 @ 19:06:41
Postat av: HeFo

Indi, jag tror det är en kombination av båda. Jag har på senare tid känt att jag saknar "den riktiga världen" rätt mycket. Visst - det skvallras där också, men man är inte lika isolerad.

Shots ftw! =)

2007-02-22 @ 19:24:06
Postat av: Hunken

asså, att freebase:a malda c vitaminer räknas inte so m tablett missbruk.

2007-02-22 @ 21:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback