Bra möte, sköna samtal och en råbiff to die for!

Blev bjuden på en underbar lunch på Koppartälten idag. Tyvärr hade de inte kalvlevern idag som Anders hade planerat att jag skulle få testa, men råbiffen gick verkligen inte av för hackor den heller! Trevligt ställe och bra snack. Tack snälla vännen för en trevlig stund... vi får pricka in levern nästa gång. 

Gaffa-tejpPå morgonen hade jag haft ett möte som kändes väldigt bra, och det är mycket annat på gång som är positivt i arbetslivet också. Jag börjar komma in i arbetet nu på 24hPoker, och har identifierat ett par väldigt trevliga arbetskamrater. Dessutom verkar jag kunna få en del frilansuppdrag också, vilket är spännande. Bara jag inte kutar på som jag gjorde förut och glömmer att stanna upp och andas. Måste hålla den här sköna takten nu, det var ju hit jag ville.
Kyckling
Jag trivs. Snön kan bita mig i ansiktet bäst den vill.

Saknar en del människor som jag inte sett på länge. Aline, Puffan, Lillebror... dvs. mina icke pokerspelande vänner. Det känns som jag har fösummat dem lite i min spelbubbla, och jag hoppas verkligen att jag får träffa dem snart. Om ni läser detta... karaoke, schlagermiddag eller kanske stoppa en kyckling? Miss you!

/HeFo

       


Kommentarer
Postat av: patric o gurra

Meh! Detta e ju omöjligt, du kan inte ha identifierat ngra trevliga kollegor. Vi är ju inte på kontoret denna vecka =]

2007-02-21 @ 11:01:27
Postat av: HeFo

Patric: Sorry, hade inte ens märkt att du var borta.
Gurra: Kom tillbaka illa kvickt så jag får något sött att vila ögonen på igen!
=)

2007-02-21 @ 13:06:19
Postat av: pawwe

hahaha du e Störd!!! =P
du kan gott sitta där ensam i din hörna, skall vara tyst som en mus nästa vecka. Så skall du få se hur roligt du kommer ha! ;-)

2007-02-22 @ 10:25:42
Postat av: HeFo

Jaja din lilla martyr! Jag erkänner. Det är alldeles för tyst här! Kom heeeeem... vi börjar ooom igeeeen...

=)

2007-02-22 @ 13:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback