Spetsad skumpa

Det blev inget Råsunda för mig. Jag åkte med Bosse till Södertälje och hämtade 6 stolar som mamma hittade till mig på Blocket. De passade jättebra hemma. Efter det ringde Hatten och ville ha middagssällskap, så det blev en sväng till Tegelbacken där jag tittade på när han åt sushi. Självklart blir en kväll med Hatten aldrig torr, så därifrån bar det av till Fredsgatans terass. "En flaska skumpa och en kvarting vodka tack!" har jag nog iofs aldrig hört någon beställa där. Det är tydligen en jättebra idé att blanda vodka med Champagne, för då blir det både gott och effektivt.

Tack för alkislektionen Hatten! =)

Resultatet blev ju mindre bra, slutade sent på Sviten med diverse utspel och telefonsamtal.

Igår blev det en "öl" med den gode Glimne, som underhöll mig och Gia med en hel del kuriosa kring uppfinningar och annat. Resten av kvällen blev också synnerligen trevlig då det blev ännu en "öl" med B och Jöns. Ämnet
klyschor är oändligt roligt ibland.

Terminator på Sviten ikväll, ska se till att skaka liv i mitt spel. 

/HeFo
 


Kommentarer
Postat av: oOjorelOo

Nej, men se där vad en googling på "Sviten" kan ge. Tack så mycket för utdragningen i somras! ;-P

Postat av: HeFo

Jaså? Tyvärr kan jag inte skryta med att jag minns alla utdragningar den här sommaren, men jag är glad att du njöt av det. =) MVH till nästa gång!

2007-08-16 @ 05:45:51
Postat av: Cristian

Haha.. hur kan du ha missat Stoliboli (Stolichnaya och Bollinger)? Det är ju så fint. Jag minns än idag hur en bussresa med en bunt utbytesstudenter var på väg att barka åt helvete på grund av lite för mycket blandande av inhemsk rysk vodka och champagne. Ahh.. memories...
btw blev jag något förvånad idag när en skolkamrat ringde och förklarade att vi kände varandra alla tre.
Tjipp!

2007-08-16 @ 12:28:07
URL: http://blogg.zikes.se
Postat av: HeFo

Det borde vara den gode Magnus. Vi snackade om det idag också. Världen är bra liten ibland...

2007-08-16 @ 12:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback