Slutsats

Enkelt. Eftersom vissa människor tycker att de känner mig eller förväntar sig saker, så vill jag klargöra allt här och nu - jag är rätt bra. Jag kan hantera saker på ett väldigt djupt plan om jag ges chansen.

Ni som aldrig kommer att se mig för den jag är - synd.
Ni som aldrig kommer att orka ta del av min bästa sida - trist.
Ni som tror att jag egentligen är någon annan - skriv en blogg.

Jag ger upp. Jag har verkligen försökt, men ingen respekterar det som är viktigt längre.

Ses i Tallinn.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Synd om de som inte fattar att du är en superkvinna och en toppenbra människa!

2007-08-30 @ 13:39:14
Postat av: ason

Har du annat än bra sidor? Du döljer dom bra dom gånger jag träffat dej. Lycka Till i Tallin/ason

2007-08-30 @ 16:04:33
Postat av: HeFo

Men vad söta ni är... Tiltade lite i natt, därav inlägget.
Kram!

2007-08-30 @ 17:01:54
Postat av: anonym

Kom hit så att jag får kasta en fjäderboa eller en jordgubbsmilkshake på dig! Du blir så söt då :)

2007-08-30 @ 18:22:13
Postat av: Gia

Gumsan; inte dissa de som bryr sej. Vi finns faktiskt.

Postat av: Erik

Rätt bra? Rätt bra? Sluta larva dig, Helena. Du är toppen.
De andra är, som du säger, bara att skita i. Det var ju du som sa till mig för några veckor sen att jag inte skulle ta åt mig så lätt.
Hör av dig om du behöver uppmuntran, ett öra att tala till, eller bara några osedvanligt plumpa skämt.
//Kram Erik

2007-09-01 @ 14:26:06
URL: http://valterego.blogg.se
Postat av: AB

Lycka till idag! Håller så många tummar jag kan. Jag hoppas verkligen du tar det.

2007-09-02 @ 00:54:55
Postat av: Idi Admin

Amen.. Vad är det för gnäll? You rule! :)

2007-09-05 @ 11:32:24
Postat av: HeFo

Lite fyllegnäll bara. Inget att ta med mer än en klackspark. =)

2007-09-05 @ 11:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback