Bildkavalkad från Roslagens famn

Måste ju så här i efterhand säga att vissa delar av min semester var underbara. Ingenting gör mig så rofylld som en utflykt till skärgården, så jag drog med mig Amanda, Bengan, Alexandra och Linus till Norrtälje över en dag. En trerätters lunch i regnet på Piren, och en snabb tripp till landstället där vi gosade med systerdottern och klippte Bengans hår.

Minst sagt en bra dag i mitt liv. Tack min söta dotter, min familj och mina vänner för sådana stunder.

image217
Uteservering med naturlig dusch på Piren

image216
Bengis
(foto: Alexandra Cassel)

image218
Min vackra flickkompis Alexandra
(foto: Anders Bengtsson)

image219
Ögonstenen
(foto: Anders Bengtsson)

image220
Efterrättsbild till Lotta

image221
Ingen skärgårdslunch utan rosévin
(fotografen var särskilt nöjd med orkidén i bakgrunden)

image222
Alexandra och Amanda

image223
Jag och min gulliga systerdotter Ella
(foto: Alexandra Cassel)

image224
Fnissiga kusiner
(foto: Alexandra Cassel)

image225
Välbehövlig klippning
(foto: Alexandra Cassel)

image226
Ella
(foto: Alexandra Cassel)

image227
Mamsen blickar ut över fjärden...
(foto: Alexandra Cassel)

image229
...och här är hennes fräkniga dotter
(foto: Alexandra Cassel)

image228
Idylliskt nog fick vi en ståtlig regnbåge att beundra
(foto: Alexandra Cassel)

/HeFo

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tusen tack! Som jag har väntat!!....Trodde däremot att när det kom skulle det vara bilder på slaktade djur på grillen.

2007-08-06 @ 16:24:52
Postat av: Lotta

Shit vad jag gillar den när du friserar! Den har den rätta känslan av fångat ögonblick. Och något varmt...
Var bara tvungen att säga det.
Kram.

2007-08-06 @ 16:31:52
Postat av: HeFo

Jag kan inta annat än blodigt kött och drinkar, men det är sällsynt. =) ...och jag håller med dig, jag är en varm frisör och Bengis ser sjukt söt ut med Aftonbladet i näven och klämman på huvudet. Freakin' Kodak moment!

2007-08-06 @ 17:15:44
Postat av: Gia

Titta noga på bilderna nu gumman. Du HAR faktiskt en haka, en-söt-en....

Postat av: HeFo

Jo men, jag sköt ut hakan så fort kameran kom fram och valde ut de bilderna där den är mest framträdande. =)

2007-08-07 @ 09:03:12
Postat av: Alexandra


J-a-g tittade på CSI NY igår!
Det var så bra att jag kanske tittar en gång till.
:)

2007-08-07 @ 12:21:25
Postat av: HeFo

Puffan, jag är så stolt över dig. Fast originalserien är 100 gånger bättre. Den i Las Vegas alltså. Bättre karaktärer och bättre foto.

2007-08-07 @ 20:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback