Bilder från Svenska Pokerakademien

Micke Tureniec tog storslam som både Årets Nykomling och Årest Spelare. Lina fick priset som Årets Pokerskribent. Kan det bli bättre?? En jättekul kväll som slutade med en runda på Golden Hits.

Ni kan läsa mer om spektaklet på min blogg på
First Poker. Bilderna kommer från Malin Johansson och Lina Olofsson. Själv hade jag lämnat kameran hemma...


Grattis Lina!


...och grattis Micke!


Själv fick jag plocka upp Olas pris som Årets personlighet


Sen blev det fest... här gör jag "en Lina", dvs. huvudet på sned.

*
Såhär glad var vinnaren efter prisutdelningen. Abbe ser nästan lite kär ut...


Lina och Ovebring - ett ganska sött par, eller vad tycker ni? :)


Blandade miner efter shotsen...


Skönt salongsberusade damer...

/HeFo

Kommentarer
Postat av: p



:)

Postat av: fulla finnen

Kan du ta och pilla fram rätta länken till First Poker. http://www.firtspoker.se/ låter dock som en ganska rolig tidning...

2009-04-13 @ 14:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback