Kalaskväll med ett gäng favoriter

Jag har inte varit på Garbo sedan 90-talet tror jag, och igår var det dags att ge stället en ny chans. Vi sågs hemma hos Puffan först, där jag sedvanligt blandade en rätt grym bål som blev grunden för en skitkul kväll... Tack ni sköna människor för igår! Det gör vi om snart.

Usäkta de något suddiga bilderna, de är tagna av en lika suddig Matte. :)


Me and Bobby McMatte


Frida, Abbe (nm kallad Rolle av Puff) och Björn


Dansande emo-nymf


Puffan puffar


Abbe abbar


Patrik och Blöööne


Gusten kom med ett gäng rospiggar...


Ikväll har jag varit hemma med älsklingen och lagat mat och lekt kärlekfulla lekar i horisontellt läge. Precis perfekt på alla hjärtans när man är lycklig och bakis.

Älska varandra!

HeFo

Kommentarer
Postat av: theadmin

Du är verkligen äckligt lycklig. Trots mitt djupa Dexter-sinne så gläder det mig mycket. Jag är glad för er skull era små turturduvor! :) Love each other!

Postat av: puffan

kärlek.kärlek.kärlek.



det är underbart, fast jag en snöig tisdag står på jobbet och glor destruktivt på en vit, tom vägg som måste vara en vägg full av längdskidor, en jävla massa valla och självuppblåsbara sittunderlag och liksom kännas som en sketen utflykt på fjället innan jag får lämna bygget.



pratade i telefon med en kille jag gillar (ganska mycket) tidigare. när vi la på luren gick allt fortare och kändes roligare. lite som när man vaknar upp galet bakis efter en tung kväll på garbo och bara känner hur det skuttar i kroppen för att man haft så kul och för att man har förmånen att vara omgiven av underbara människor. såna som du.



puss min vän!

2009-02-24 @ 21:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback