The owls are not what they seem

Hade en riktig feberdröm i natt, fast jag inte har feber. Hela tiden upprepades frasen "There's a sexual sadist in the shape of a fly on the counter..." Väldigt Twin Peaks.

Jag sov gott och länge i alla fall, trots att jag inte hade någon trygg axel att andas på. Bengan sov hemma i natt så att vi skulle få lite plats att sova ut. Vi måste skaffa större säng snart. Man vill ju kunna sova gott och ändå tillsammans.

Fyra skojiga saker att se fram emot i veckan, alla roliga på olika sätt.

Onsdag: Vinprovning med Bengis vänner.
Fredag: Tjejparty med övernattning, mini-me fyller 10 år. Hoppas jag får vara med på ett hörn och sjunga karaoke, snacka killar och poppa popcorn. :)
Lördag: Det prestigefulla Valterego Invitational i Västerås. Ska bli fantasitskt trevligt, och många favoriter dyker upp.
Söndag: Tårta och fika hemma med hela familjen.

Hoppas hinna träffa Puffster i veckan också, det blev ett alldeles för snabbt möte i söndags på brunchen. Det skulle ju flaxas runt på fotboll och till farsor... men snart får vi lite mer tid gumsan.

Förresten, någon som kan tipsa om ett nytt jobb till mig?

/HeFo

  

Kommentarer
Postat av: Lotta

Du HAR faktiskt sjukare drömmar än jag! Grattis!

2008-11-11 @ 13:48:09
Postat av: Bengan

Vaddå? Menar du att jag är tjock? OCH ser ut som en fluga...

2008-11-11 @ 20:01:07
Postat av: HeFo

Lotta: Jag skrev ner dem förut, men slutade. Ville inte att någon skulle hitta boken och skicka bort mig för analys.



Bengsta: Nej då... Bzzzz.. bzzzzzz. ;) ALLA mina drömmar kan väl inte handla om dig??

Lotta har förresten lika stor mage som du nu.

Jag ringer innan jag somnar. Puss!

2008-11-11 @ 21:44:11
Postat av: Lotta

Större ;-)

2008-11-12 @ 23:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback