Poker, poker, poker

Nu känns det som jag vill satsa lite igen. Spelet går upp och ner, och faktum är att jag numera klarar mig bättre på cash game än turneringar. Förr i tiden var det tvärtom, men jag har ju haft ett ganska långt uppehåll från nätpokern, så jag känner mig fram. Hittills har det gått sådär, ligger plus minus noll.

Kom gärna in och spela lite med mig! Kontakta mig om ni vill ha information om erbjudanden innan ni registrerar er.



Den 6-7 december bär det iväg till Tallinn igen för årets finalomgång av Pokerfinnkampen. Suget att spela live är rätt starkt just nu, och denna turnering ligger mig ju extra varmt om hjärtat eftersom jag varit på varenda deltävling och känner de flesta "stammisarna". Skicka ett mail om ni vill hänga med, jag har koll på bra prispaket och detaljer. 

Bilder från tidigare Finnkamper:


Ilari Sahamies dök upp förra året, hyfsat nykter...


Klassisk bild på Gia


Stammis i Tallinn - Olli Kokko


Även doldisar som herr Ramström har varit med...


Jörgen, Abbe, Bison (med brillor!) och Kovac aka Mr. Minttuu

Förresten, måste även länka till den fantastiska dokumentären från förra helgens pokerturnering som Johan "Janne Josefsson" Kretz knåpade ihop. Spinal Tap goes Västerås. Copyright Kretz såklart.

/HeFo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback