TV-debuten

Har precis beskådat min insats i första programmet av säsongens Poker.se-TV. Jag kröp ihop med Anders och Per i soffan och höll för ögon och öron lite nervöst, men kunde ganska snabbt slappna av mer och mer. Per, som är erfaren TV-skapare, bad mig efter fem minuter att stänga av och sa: Du är skitbra! Sträck på dig! Det värmde verkligen för det är lite jobbigt att se sig själv i TV för första gången, även om det är en nätsändning för ett litet antal pokernördar.

Visst var jag nervös i början, men jag tyckte ändå att jag flikade in med bra frågor och verkade avslappnad med gästen. Hasse Eskilsson är ju så skön och enkel att prata med. Vad gäller min kemi med Ola så får vi nog ta en bläcka tillsammans rätt snart... han är ju tydligen rädd för långa tjejer. ;)

En liten självkritisk detalj bara... ICA-kassar under ögonen? Jag stannade ju faktiskt hemma kvällen innan för att kunna se pigg ut i TV. Är det tacken? Kanske är det tio år kameran lägger på och inte kilon?

Autografer kan skickas på förfrågan. Kom gärna med feedback - även på det ni inte gillar.

/HeFo

Kommentarer
Postat av: P

Måste kännas ok med Ola vid sin sida...men jag tycker inte du ska låta honom ta över som han gjorde. Det blev periodvis en dialog mellan honom och Hasse. För tittarna spelar det ingen större roll men för att du ska kunna etablera din roll som programledare är det nog viktigt att du tar för dig lite mer. Annars grym debut. Det här kommer gå bra.

2008-03-12 @ 09:56:07
Postat av: HeFo

Tack för feedback! Det var lite meningen att jag skulle agera ankare och att Ola och jag ska varva i samtalet. Men självklart ska jag tänka på att inte låta honom styra, för det är mitt jobb.

Tänkvärt.

/HeFo

2008-03-12 @ 11:11:46
Postat av: Anonym

lugnt raring, det är alltid nervöst att se sig själv för man ser själv tydligast de fel man tycker man gjort men inte någon annan jag tycjer du skötte dig fint, ge det lite tid och döm inte dig själv så kommer lugnet att breda ut sig även för dig.
jag tycker du gjorde det alldeles utmärkt.
håller med föregående talare som sa sträck på dig , om inte för något annat så gör det för att ola ska bli rädd :D
//Niclas G

2008-03-14 @ 03:17:18
Postat av: bländin

måste ha sluntit förra gången jag försökte skriva.
Du är jättebra. Skicka omedelbart autograf!

Postat av: HeFo

Du får ingen. Räckte det inte med mina pengar i onsdags?? ;)

Kram!

2008-03-17 @ 16:43:55
URL: http://hefo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback