Hjärnstorm på landet

Befinner mig på vårt idylliska landställe i Roslagens famn med pojkvän och bonuspappa. Den senare har nyligen fått ett nytt jobb, och jag och Anders kom hit för att kombinera nytta med underbar miljö och god mat. Vi har kommit med lite tips och råd angående Bosses projekt och just nu sitter killarna ute på verandan och fryser och låtsas att det är vår.

Tre saker som jag skulle vilja ta upp just nu är:

1. ComHem
De har uppenbarligen inte lyckats ta itu med alla sina nya kunder sedan uppköpet av UPC. Frågan är bara om jag ska behöva lida för det? Det är inte första gången som nätet går ner, och jag ska tydligen behöva vänta en hel vecka på en servicetekniker! Det är skandal tycker jag. Dessutom är de totalt okunniga på kundtjänst. Den är gången har även TV-signalen försvunnit, så det är rätt trist mediamässigt i min lägenhet nu. Får man kompensation? Javisst, för de dagarna jag inte har tjänsten. Åh tack! Verkligen. Suck.

2. Betapet
Jag är så sjukt kall just nu. Vet inte om det är brist på fokus, otur eller bara en oförklarlig svacka. Jag som var så nära 3000 i ranking...

image325

3. Melodifestivalen
Ja, det vore väl konstigt om jag inte sa någonting om den så här nära inpå finalen. Charlottes låt är stark och hon har vunnit Eurovision förr, men den blev lite väl mycket favorit i media. Blir så trista odds då... Hur som helst, här är mitt tips:

1. Charlotte

2. Christer Sjögren (ja mina vänner, så illa är det...)

3. BWO

4. Sanna Nielsen

5. Amy Diamond

6. Rongedal

7. Linda Bengtzing

8. Nordman

9. Sibel

10. Frida

Nu ska jag lyfta arslet från toastolen och gå ut till mina fina skärgårdsgubbar och ta en drink före maten framför brasan. "Undrar vad en fattig gör en sånhär dag..."

/HeFo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback