Den gröna ön

Har varit dålig på att uppdatera bloggen under veckan, men har haft en kul påskhelg på Irland i samband med pokerturneringen Irish Open. Om ni har något som helst inresse av min resa eller hur det gick i spelet så går det att läsa här i Team Potraisers blogg. En längre berättelse från min helg finns på Prosharks under artiklar.

Hoppas att jag får komma tillbaka dit i sommar och njuta lite mer av naturen, eftersom jag alltid har velat åka till Irland. Den här resan spenderade jag huvudsakligen i pokerrum och i barer. Inte mycket solljus där inte. Hotellet hade en vacker golfbana faktiskt, men det var lite för kyligt för sånt så här års enligt mig.

Nytt avsnitt av Poker.se-TV kom i söndags också. Gästen var Johan Percivall, som egentligen inte är så känd, men berättade om sin första stora liveturnering - Aussie Millions. Jättetrevlig kille. Nu på söndag kommer avsnittet med Glimne, för er Glajm-fans.

Ikväll blir det lugnt i stugan, ska hem och ta hand om min sjuka man.

Lite bilder från Dublin...

image330
Ola satt och frös hela turneringen... kanske för att det var 30 grader varmt på vårt rum.

image329
Per var där också... ledig från rättegången i Uddevalla. 


image328
...och Hatten hade köpt ny spännande skjorta.


image327
Hm, vem är det som sjunger i countrybandet i baren...?

image326
...om inte entertainern Devilfish. Tur att han åkte tidigt så vi fick lite sköna toner.

image331
Den här glada spanjoren hette "Nacho".

image332
Söt och trevlig Christer som vanligt...


image333
Lokala partygänget.


/HeFo

Kommentarer
Postat av: byling

Kunde
Djävulsfisken sjunga då?

Bra bloggar :-)

2008-03-27 @ 14:44:50
Postat av: HeFo

Han var grym! Bättre än den ordniarie sångaren. Ska tillbaka i juni for sure...

Häng på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback