Publicerad

Idag kom Poker Magazine hem i lådan. Två uppslag skrivna av undertecknad i form av en exklusiv intervju med Carl Martinsson som nyligen dömts för bedrägeri efter att ha hackat pokerkonton. Don't miss out. Kaxig liten kille det där, hoppas bara att han lär sig att använda driftigheten och energin till lagliga grejer i fortsättningen.

Annars då? Magen vill mig illa och förkylningen vägrar försvinna. Måste samla krafter så att jag kan ta tag i allt på jobbet nu inför det nya året. Jag blir kvar på 24h... eller Entraction, som nätverket bytt namn till. Nu är det klart att jag kommer att jobba som produktägare för bingon. Kommer väl sakna pokern, men å andra sidan kul att starta någonting nytt.

Spelsugen? Japp. Trött? Japp. Lycklig? Absolut.

/HeFo

Kommentarer
Postat av: Åsa

Missa inte heller nya numret av FP och reportaget från Pokerfinnkampen!
=)
//Åsa

Postat av: Storebror

Välskriven artikel min goda vän.. Vilken liten rackare :-)

2008-01-12 @ 22:11:07
Postat av: Cristobál colonoscopy

Jag kan inte för mitt liv fatta varför jag signerat en bloggkommentar som Cristobál colonoscopy förr nån gång, men det fanns som förslag på "c", nåväl...

Jag köpte tidningen när jag tog tåget hem från Gävle tidigare i veckan. Någonstans i bakhuvudet hade jag fått för mig att du skulle ha med nån artikel i den - troligen läst nåt sånt på wsop.

Såg inte ditt namn bland medarbetare och skribenter i tidningens inledning, så jag tänkte att det var väl kanske FP då, men icke!

Bra skriven artikel får jag säga, fast jag tycker nog du kunde varit lite hårdare mot slyngeln =)

2008-01-13 @ 00:35:55
URL: http://chol.blogg.se
Postat av: HeFo

Åsa, Har inte sett den än. Jag är ju inte prenumerant utan köper lösnummer... =)

Storebror: Tack!

Cholmeister Chris: Keep your friends close, and your enemies closer... ;)

2008-01-13 @ 03:02:04
Postat av: lelle

Killen blåste mig på 19500kr på msn förra veckan, fick tillbaka pengarna i tisdags, de va bara att ringa killen, så jag slapp åka upp till sthlm o dunka honom

2008-01-31 @ 00:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback