Gott nytt...

Hela världen är full av bloggar. Ointressanta självbekräftande bloggar om musik, vardagliga händelser, pokerhistorier och klädinköp. Jag kan i alla fall skryta med att min är originell i en bemärkelse; jag skriver ofta inlägg på toaletten. Precis som nu. Jag vet att det är lite mer information än ni ville ha, men jag var tvungen att äntligen avslöja detta.

Gott nytt år på er! Jag har haft en lugn och skön jul, en hel del fest i mellandagarna, och en fantastiskt mysig nyårshelg. Stormen har dragit förbi och dimman lättar, och jag ser på 2008 med stor tillförsikt och optimism. Stabilitet, romantik och lugn tror jag blir viktiga ledord framöver...

Jag ska fundera på någon bra rutin för bloggen så det inte blir så hattigt i fortsättningen. Kanske borde ta med mig datorn in på skithuset oftare... 

Förresten, missa absolut inte "Enchanted" på bio! Grymt bra för alla åldrar. Den slog Shrek med hästlängder.

Puss så länge.

/HeFo  


Kommentarer
Postat av: Jay

Snåla människor är snabba på toaletten.
Generösa människor är långsamma.

Hur lång tid tog det att skriva blogginlägget?

2008-01-03 @ 02:28:06
Postat av: Anonym

Let's do it
Let's do it
Oh
Let's do it
Baby
Take your time
Let's do it
Come on, Baby
Oh
Let's do it
Baby
Take your time
Let's do it

You know you ought to slow down
You been working too hard
And that's a fact
Sit back and relax a while
Take some time to laugh and smile
Lay your heavy load down
So we can stop and kick back
It seems we never take the time to do
All the things we want to, yeah

2008-01-03 @ 02:29:57
Postat av: Jay

Plötsligen, har låten fått en alldeles ny innebörd ...

2008-01-03 @ 02:33:37
Postat av: HeFo

Tre kommentarer så snabbt! Borde ha misstänkt dig direkt. =)

Jag tar god tid på mig. För mig är det mer än bara en tömning av slaggprodukter, det är en ritual. ;)

Som Depeche sa: Im going to take my time, I have all the time in the world...

Puss!

2008-01-03 @ 04:22:43
Postat av: Jay

"Lay your heavy load down"

Sometimes I even amaze myself ...
:)

2008-01-03 @ 09:40:59
Postat av: linjela

håller med om att det finns många ointressanta bloggar, otroligt många tjejer med anorexi t ex, läser dock en för jag känner henne, tur att din och min blogg är så bra i alla fall
eller?

2008-01-03 @ 10:14:21
Postat av: HeFo

linjela: Hehe, jag har aldrig påstått att min är särskilt upplysande eller viktig för någon annan än mig. Din har jag nog inte sett, för jag vet inte vem du är. =)

Jag känner ingen med anorexi, men för de som är drabbade är nog den typen av dagböcker betydligt viktigare än mitt och många andras strunt.

2008-01-03 @ 18:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback