Voff

Jaha, fyra timmar hos frisören resulterade i en mycket skrämmande syn för min omgivning. Jag får hoppas att det "lägger sig" som den otroligt pratglada frissan påstod. Meanwhile, på andra sidan stan, föll Anders lockar till golvet... nu behöver vi inte dela gummisnoddar längre, och jag tycker han blev jättesnygg!

As for me... ja bedöm själva. Björns kommentar är hittills den roligaste i alla fall: Du har ändrat själva innebörden av "att göra en pudel"...

Som det skulle bli...
image297

Som det blev...
image298

Fredagsöl på jobbet ikväll med gryta och Singstar. Ryktet säger att ölbudgeten har överskridits en smula, så det bådar ju gott.

Hörde jag skål?

Kommentarer
Postat av: Tesse

åhhh har varit sååå nyfiken! 4 timmar alltså! Ja kära nån min permanent skräck blev inte bättre nu direkt.

Men som sagt det kommer nog "lägga" sig och bli bra om ett tag, safta på med protein inpackingar och kamma och slit inte i håret så mycket. Kram kram!!!

2008-02-01 @ 17:07:38
Postat av: Jay

Pudelfrissan passar nog till kepa ...

2008-02-03 @ 17:35:32
Postat av: HeFo

Tesse, I need you! Om inte annat för att du kan få säga "I told you so..." Ska gå dit och begära pengarna tillbaka faktiskt. Det har fått "lägga sig" nu, och resultatet blev krusigt i botten och rakt i topparna. Snyggt värre.

2008-02-06 @ 19:21:14
Postat av: Tesse

åhhh men stumpan va trist att det blev så! Jag ska aldrig säga "i told you so" sjukt elakt att göra det.
Men grejen e ju att det kunde ju blivit bra!? Det e lite rysk roulette med permanent :)
vi skulle kunna göra en intensiv kur på ditt hår, det är som en inpackning i 5 steg det borde boosta upp hår kvaliteten lite och därmed locka till längerna lite...
det e bara att du hör av dig. Hoppas du får ersättning. Kram kram!!

2008-02-06 @ 21:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback