Ett år...

Ett underbart år har passerat. Ett år av glöd, kompromisser, trygghet, värme och kärlek. Aldrig har mitt hjärta gett och fått så mycket, och aldrig har jag varit så säker och tillitsfull inför framtiden. Varenda dag vi är tillsammans känns för kort, och varje sekund isär känns som en evighet. Du har gett mig den familj jag saknat, och hålet i mitt hjärta är ett minne blott. Jag älskar mig själv när jag ser på dig. Tack för allt du är, och för allt du ger oss.
   
För ett år sedan i förrgår, den 26 december 2007, lovade vi varandra ett underbart liv tillsammans. Det livet har just börjat, och ingenting gör mig lyckligare än drömmen om att bli gammal med dig.


You rock my world baby! Tack för de vackra rosorna...



/Din Helena


Kommentarer
Postat av: Lina

Men ååååh! Fan jag är så avis på er. Mysigt låter det ;-) Grattis till er båda och hoppas ni får ett lika underbart 2009!

Postat av: Bison

naaaw..get a room! =)

2009-01-03 @ 11:51:12
Postat av: alexandra



kärlek.

2009-01-04 @ 13:12:37
Postat av: Lotta

Du är grymt snygg gumman, och vad härligt att ni är så där äckligt lyckliga! Kram till er båda.

2009-01-08 @ 18:35:34
Postat av: Linda

Vad hände med det andra , mycket roligare inlägget som låg här ovanför? Nåväl, jag är som alla andra glad för er skull, men jag är alldeles för nyfiken som person så skriv mera!

2009-01-15 @ 21:02:11
URL: http://lindacaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback