Tuffa krav

Jag tänkte att jag skulle blogga lite om T6Pokers nya "spelare" Sandra Edlund, för jag blev så förbannad över hela konceptet, men jag sparar det till i morgon. Jag vill nämligen inte hetsa upp mig för mycket just ikväll när jag mår så bra.

Istället delar jag med mig av min absoluta favorit bland kontaktannonser. Hur konstigt som helst.

image334

Önskar man inte att man var en man på exakt 150 cm så man kunde höra av sig och få reda på mer?

För övrigt vill jag bara meddela att jag har tiltat bort mitt "H" på tangentbordet, så mitt namn och många andra ord är sjukt jobbiga att skriva.

/HeFo

Kommentarer
Postat av: puffan

hahahaha!! Magnus Uggla tog ju upp den där annonsen i sitt program "var f-n é mitt band?" häromdagen, det måste vara en av de mest kända pappersannonserna någonsin!

2008-04-16 @ 21:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback