Anledningen

Just det, kanske skulle berätta vad som orsakade det förra inlägget. Jens "om 100 år kommer Sveriges huvudstad att ligga i Skåne" Jadbäck kom förbi med sin kollega Freddan från Göteborg. Ganska snabbt utvecklades kvällen till "Körslaget" mellan tre svenska subkulturer - Stockholm, Göteborg och Lund. Vi började med champagne och Sing Star hemma hos mig, fortsatte ner till Lemon Bar och rensade baren på shots. Hoppas du lyckades ta dig till tåget i morse Jens...

Själv ligger jag och äter stuvad spenat och väntar på att värktabletterna ska kicka in.

/HeFo

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag vet inte om du vet det här, men stuvad spenat är ingen vidare bakfyllemat.

Och sluta gnäll över betongkepsen och kom igen när du har kräkts så fort du försöker röra dig. I typ två dygn efter själva fylleslaget.
Puss!

2008-04-13 @ 23:30:57
Postat av: HeFo

Jag antar att jag mått sämre, men man glömmer så fort. Har tex för mig att det inte alls gjorde så ont att föda barn...

Spenat är nöten.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback