Aj som fan

I mitt 33-åriga liv har jag kommit undan med hur många fyllor som helst utan någon riktig baksmälla. Jag vet att det kan anses som orättvist, och därför vill jag jämna ut karman här och nu. Det här är inget skämt - när jag tittar mig i spegeln så kan jag se mitt huvud dunka.

När polaren från Skåne och hans kompis från Göteborg kommer och våldgästar så måste man ju representera Stockholm hela vägen. Istället för "vafan, jag skulle ju porrsurfa och kolla om man kan fritera skumbananer" så visade jag tecken på gott värdinneskap och tecknade avtal med djävulen direkt. Det blev skumpa, singstar och Lemon bar tydligen...

Och äntligen fick jag mitt straff. I vanliga fall brukar magen krångla lite, men huvudet gör bara ont när jag har migrän. Satan vad ont det gör! Och Anders är i Åre, så jag har ingen att gnälla för heller. Fan! 

/HeFo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback