Tjejer...

Jag säger som min vän Torkel brukar säga: Tjejer är inte som andra killar...

Alexandra säger:

kan vi inte ses snart, du och jag?

HeFo - hefo.blogg.se säger:

jooo

HeFo - hefo.blogg.se säger:

jag skulle vilja gå ut på riktigt. alltså, inte spela poker och inte gå till lemon... typ hotellet, som vanligt folk =)

Alexandra säger:

jag med

Alexandra säger:

vi skulle kunna gå ut och vara lite snygga och vuxna

HeFo - hefo.blogg.se säger:

ja precis

Jag lovade att bifoga den här bilden om jag lämnade ut Alexandras namn. Har ingen aning om vem den föreställer, men hon ser hemskt snygg och vuxen ut.

image275


Kommentarer
Postat av: Gia

Måste vara en släkting iaf :) eller är det
möjligen du förklädd till vuxen?
Om ni vill ha med en vuxen till så säg till. Men gör det snart, för om bara ett par veckor....

2007-11-16 @ 15:07:30
Postat av: alexandra

Kanske lördagen den 1:a december?

2007-11-16 @ 15:21:49
Postat av: HeFo

Den 1 december och hela den helgen är jag i Tallinn och spelar finalen i Finnkampen. Dumt datum. Helgen efter är bättre.

2007-11-18 @ 11:55:57
Postat av: Shaft69

Welches eine pudding

2007-12-30 @ 21:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback