Stackars Mini-me

Igår morse klagade Amanda på illamående och jämrade sig som en ledsen hund. Med den gamla sagan om "pojken och vargen" i bakhuvudet och ett möte framför mig bad jag henne att rycka upp sig, klä på sig och gå till skolan. När jag kom till jobbet ringde en lärare och sa att hon hade kräkts och var varm. Elaka mamma. Nu ligger hon och huttrar med feber och ont överallt. Blir det inte bättre i morgon får vi pallra oss iväg till vårdcentralen helt enkelt.

Förhoppningsvis är hon ok på fredag, för då ska det klonkas final i Finnkampen i Tallinn. Jag och tre andra tappra spelare från
Potraiser sätter oss på färjan i hopp om ännu ett finalbord. Jag tror det finns platser kvar för er som är sugna...

Hyvää Ruotsi!

...och självklart ett stort grattis till Bosse som kom tvåa i $15k-eventet i Asia Pacific Poker Tour i Macau! Hipp hipp hurra!

/HeFo

Kommentarer
Postat av: Bosse Bus

Tack snälla :)

2007-11-30 @ 12:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback