Pumpa läns!

Jag är väldigt laddad inför morgondagens resa till Tallinn. Tidigare har jag inte varit direkt överentusiastisk, eftersom staden inte direkt är min favorit, men nu är det final och jag är dessutom lagmamma och reseledare för tre andra duktiga spelare från Potraiser.

Laguppställningen ser ut som följer:

Kristian, som man kan tro är en tystlåten och tillbakadragen kille, men som ganska snabbt visar prov på både grym social kompetens, humor och intelligens. Hans spelstil är ett enigma, jag har sett honom spela väldigt aggressivt, men också försiktigt och undersökande. Kan någon göra en grym syn som jag inte ens skulle drömma om så är det Kristian.

Bra egenskaper: Disciplinerad, kunnig, god instinkt.
Dålig egenskap: Glömsk.


Daniel, som man kanske skulle kunna tro är pajasen i sällskapet, men som helst spelar hemma med mysbrallor och en hämtpizza. En förståndig och spontan kille, både privat och vid bordet. Han har inte haft det lätt live på sistone, så jag hoppas att han kan hitta lyckan i Tallinn nu.

Bra egenskaper: Erfaren, självsäker, lugn.
Dålig egenskap: Morgontrött.

Andreas, som jag förmodligen har träffat massor av gånger, men inte minns vid namn. Enligt utsago åker han tidigt i Svitens turneringar, och det bådar ju gott. De flesta duktiga spelare gör ju det. =)

Och så jag själv, extremt peppad och med god erfarenhet av att spöa finnar och hantera Tallinns alla fällor. Jag ska på bästa sätt ta hand om oss alla och göra pappa Anders, Stefan, Calle, Johan och de andra i teamet stolta utav bara helvete.

...och nej, vi ska inte glömma att festa.

Ses i Tallinn, suckers!

Kommentarer
Postat av: ason

Lycka till. Min andra favorit i Tallin är Ari Hissa, hoppas bara han valde att spela för Sverige. Vann vår klubbturnering förra helgen riktigt vass/ason

2007-11-30 @ 09:29:52
Postat av: HeFo

Tack! Ok, ska hålla utkik efter honom.

Kram!

Postat av: Lena

Håller tummarna

2007-11-30 @ 14:20:40
Postat av: Lotta

Mycket nyfiken nu...

2007-12-03 @ 01:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback