Personliga Per

Igår träffade jag en människa som jag har ett väldigt speciellt förhållande till. Det känns som om vi förstår varandra helt och fullt, trots att vi inte träffas så ofta eller egentligen står varandra sådär riktigt nära. Jag träffade Per första gången 1997, och hans humor och värme omslingrar mig i ett järngrepp varje gång vi ses. Vissa fragment av vår gemensamma historia hör till de bästa stunderna i mitt liv.

Egentligen vill jag träffa Per oftare, och jag vet inte varför det aldrig blir så. Det är nog mest mitt fel tror jag. Det är ganska skönt att spegla sig i honom och dela tankar med honom, jag lär mig ganska mycket om mig själv när vi pratar. Igår sa han något om att jag inte skulle vara så utelämnande i min blogg. Jag ska självklart genast sluta med det. =)

Jag gillar dig vännen, hang in there. Och tack för låten. Fika i veckan, och kanske ännu en kanna sangria vid tillfälle?

/HeFo

Kommentarer
Postat av: linjela

Utlämnande, att folk är så rädda för det?

2007-11-19 @ 17:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback