Mini-me är hemma igen

Efter en vecka hos farmor och en hos Micke är nu mitt myssällskap tillbaka hos sin mor, och vi sitter här framför "Deal or no deal" och käkar lördagsgodis och spelar spel. Tidigare idag träffade vi söta systern och min mor på lunch i Västermalmsgallerian och jag passade på att införskaffa ett par vantar och en kofta. Det börjar bli kallt nu.

I morgon sjunger Amanda med kören i kyrkan, så då blir det söndagskappa på och länsa spargrisen till kollekten. 

Just nu sitter min kompis Micke Norinder på finalbord i Amsterdam och spelar om miljontals kronor. Det är fem spelare kvar, och Micke är just nu 3:a med 670k i stacken. Micke är en väldigt aggressiv och hård spelare, som antingen åker tidigt eller går väldigt långt i turneringar, och jag unnar honom verkligen detta. Kör hårt nu mannen!

Nu visar TV4 Amandas absoluta favoritfilm - Freaky Friday, så den ska vi tydligen se för 40:e gången.

Trevlig helg på er!

/HeFo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback