Min flicka är stor

image272Idag fyllde Amanda 9 år. Det känns som en ganska stor skillnad mellan 8 och 9. Kanske för att jag själv utvecklades ganska mycket under den tiden. jag vet inte. Min lilla tjej är hon i alla fall fortfarande, trots att hon sms:ar snabbare är jag, lyssnar på Timbaland och pratar läskigt bra engelska.

Hela ligan var samlad på fika ikväll. Det blir ju lite så med vår familj... "bara de närmaste" blir 25 stycken. Jättekul för både mig och Mandis att så många kom. Hon får väl blogga själv om alla presenter, huruvida hon känner sig äldre, och om det stundande diskot på lördag. DJ Mamma ska göra sitt bästa för att tjejerna ska få stuffa loss och visa sina moves i helgen... Vi får väl se om de lyckas slita mikrofonen ur mina händer när det är dags för Sing Star.

Grattis min älskade dotter. Du är mitt ljus.




Mitt andra ljus tycker jag lite synd om. Han har ryggskott, och det enda jag kan göra just nu är att hiva slängpussar över bron och hoppas att han blir bättre... *smack*

/HeFo   


Kommentarer
Postat av: Noelia

GRATTIS Amanda!

Postat av: amanda

tack!!!

2007-11-15 @ 19:13:55
URL: http://amandadahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback