Sjukstuga

Amanda har fått penicillin nu, så förhoppningsvis är hon frisk till fjällresan med pappa. Själv snörvlar jag i min feberbubbla, och har gjort klart det jag skulle i helgen. Artikeln som publiceras i nästa nummer av Poker Magazine skickade jag igår, och jag är jättenöjd. Det blir spännande läsning för er som är intresserade av poker och den senaste tidens bedrägerier på nätet.

Fick iväg det som skulle vara färdigt till jobbet också, så nu kan vi luta oss tillbaka i soffan och slappna av här. Fick hjälp att handla igår, så kylen är fullproppad med allt man kan önska sig.

Just nu på soffbordet: Ben&Jerrys "Cookie Dough", kolasås, Pringles original, OLW Sourcream&Onion chips, pistagenötter, Cambozolaost, Finn Crisps, pepparkakor, Coca Cola, Anton Berg-choklad, svartvinbärste och Julmust. Phew...

Väldigt tråkigt att vi missade julfirandet med familjen idag, men vad ska man göra... Vi tänker på er på Sjöbacken i alla fall, och jag hoppas vi hinner ses snart.

/HeFo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback